.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعضای کابینه نوروز کجا می روند؟

از جمعه تعطیلات نوروز 89 آغاز می شود هرچند برخی زودتر به استقابل عید رفته و جلوتر کار را تعطیل کرده و احتمالا" با خانواده به سفر رفته اند.

به گزارش البرز در این میان دانستن این نکته که اعضای دولت و مسئولان نوروز به کجا خواهند رفت خالی از لطف نیست.

احمدی نژاد: کجا بهتر از تهران؟!
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ترجیح می دهد در تهران بماند او به فارس می گوید خدمت تعطیل بردار نیست و این را هم گفته که تهران در ايام نوروز تازه خلوت و با صفا مي شود؛ كجا برويم؟

وزیر علوم؛ شمال از راه شیراز!
كامران دانشجو وزير علوم، تحقيقات می گوید: روز اول عيد همراه پدر و مادر و خانواده به شيراز مي روم و سال تحويل در شاهچراغ هستيم و خانواده‌ام منزل خاله اينجانب مي مانند و خودم روز دوم برمي گردم و تعطيلات را در تهران هستم. او دو معاون خود را برای روزهای آغازین فروردین مامور انجام امور کرده است. البته دانشجو گفت ممکن است با اخوی برنامه ریزی کنیم پنجشنبه و جمعه دوم برویم شمال.

رئیس بنیاد شهید؛ کنار خانواده شهدا
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران هم گفت: روزهاي اول تعطيلات نوروز براي ديدن والدين و اقوام به اصفهان مي‌روم ولي بخش عمده اين ايام را به سركشي خانواده شهدا اختصاص مي‌دهم.

وزیرکار و امور اجتماعی؛ برنامه ندارد
وزير كار و امور اجتماعي گفت: براي تعطيلات نوروز برنامه خاصي ندارم اما چون بچه چالوس هستم، احتمالا به شهر خودمان مي‌روم.
عبدالرضا شيخ‌الاسلامي تاکید کرد سعي مي كند با نظر خانواده براي تعطيلات عيد برنامه ريزي كند و آنها هم علاقمندند به ديدار پدر و مادر و اقوام بروند.

وزیر کشور؛ بی خبر از تصمیم خانواده
وزير كشور گفت: هفته اول تعطيلات نوروز در تهران هستم، اما خانواده‌‌ام براي اين ايام برنامه‌ريزي كرده كه البته هنوز به من نگفته‌اند.

مصطفي محمدنجار اظهار داشت: خانواده‌ام براي نوروز برنامه‌ريزي كرده اما خود من هنوز برنامه‌اي ندارم و فرزندان هم هنوز برنامه تدارك ديده شده را به من اعلام نكرده‌اند.

وزیر دادگستری؛ در حال آماده باش
وزير دادگستري در خصوص نحوه گذراندن تعطيلات نوروزي به شوخي گفت كه به خودش آماده‌باش داده است.
مرتضي بختياري گفت كه در ايام نوروز در تهران است و البته در باره دليل حضورش در پايتخت در تعطيلات، به شوخي گفت كه به خودش آماده باش داده است.

وزیر جهادکشاورزی؛ سفر کاری تفریحی
وزير جهاد كشاورزي گفت كه در تعطيلات نوروز به همراه خانواده خود به مناطق مركزي و كويري كشور سفر خواهد كرد.
صادق خليليان اظهار داشت: احتمالا حدود 3 روز با خانواده به سوي مناطق مركزي و كويري كشور سفر مي‌كنم كه هم تعطيلات را در كنار خانواده باشم و هم وضعيت آب و هوايي آن مناطق را ارزيابي كنم.

وزیر مسکن؛ سه روز در آسمان!
وزير مسكن و شهرسازي از سفر به كشور برزيل در ايام نوروز به عنوان سفر قطعي نوروز خود ياد كرد.
علي نيكزاد افزود جمهوري اسلامي رئيس اجلاس وزراي مسكن قاره آسيا و اقيانوسيه است و ما به دليل آنكه در اين اجلاس صاحب كرسي هستيم، خوشبختانه يا متاسفانه 29 اسفند ماه به عنوان نماينده وزراي عضو اجلاس بايد به برزيل بروم.
وي افزود: جمعه ششم فروردين ماه از سفر باز مي‌گردم و فاصله ايران و برزيل بسيار زياد است و 36 ساعت بايد از طريق هوايي برويم و 36 ساعت نيز برگرديم تا به اندازه 2 تا پنج دقيقه به عنوان نماينده وزراي مسكن قاره آسيا و اقيانوسيه سخنراني كنم و لذا در اين مدت در آسمان هستم!

وزیر دفاع؛ به زیارت امام رضا می رود
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: اگر فرصت شود براي تعطيلات نوروز به زيارت امام رضا (ع) مي‌روم.
سردار احمد وحيدي همچنین گفت بخش زيادي از ايام تعطيلات را در تهران خواهم بود، اما اگر فرصت كنم سفر هم خواهم رفت.

وزیر فرهنگ و مشکل سربازی پسر خانواده
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: خانواده‌ام از من انتظار سفر خارجي ندارند و اگر چنين برنامه‌اي هم پيش آيد، به دليل مشكل سربازي فرزندم نمي‌توانيم به خارج سفر كنيم.
سيد محمد حسيني اظهار داشت: بنده با خانواده براي زيارت پدر و مادر و ديدار اقوام و دوستان كه مدت‌هاست آنها را نديده‌ايم، به شهرستان خودمان رفسنجان مي‌رويم.

رئیس صداوسیما؛ پای برنامه های تلویزیون خودش
رئيس صدا و سيما گفت كه در طول تعطيلات نوروز، براي كنترل برنامه‌هاي رسانه ملي در اين ايام، در محيط كار خود حضور خواهد داشت.
سيد عزت‌الله ضرغامي که بعد از گفتن این جمله بلافاصله اين عبارت را بر زبان راند كه "جايي نداريم برويم "، به اين سئوال كه چرا از امكانات رفاهي "زيباكنار " در شمال كشور استفاده نمي كند؟ اينگونه پاسخ داد: مهمانسراي زيباكنار از همين الان توسط همه كارمندان صدا و سيما رزرو شده و بعضي از دوستان هم كه در دولت مشغولند و جاي مناسبي براي گذران تعطيلات نوروزي ندارند، از امكانات زيباكنار استفاده مي كنند.

مشایی؛ تهران می مانم مطالعه کنم
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت كه بر اساس سنوات گذشته، تعطيلات نوروزي را در تهران مي گذراند.
اسفنديار رحيم مشائي افزود: چون تهران در ايام نوروز خلوت است و هواي پاك‌ تري دارد و ترافيك هم كم‌تر از ديگر اوقات است، در چند سال اخير تعطيلات نوروزي را در تهران گذرانده‌ام. وي گفت: برنامه امسال من اينست كه تعطيلات آغاز سال جديد را در تهران بمانم و كارهايي كه به دليل ترافيك كاري باقي مانده، انجام دهم و اوقاتي را هم صرف مطالعه مي كنم و طبيعي است كه در اين ايام به ديد و بازديدها با اقوام و دوستان هم مي‌رسم.

وزیرخارجه مهمان خارجی دارد
وزير امور خارجه گفت به دليل آنكه وزارتخانه متبوعش در ايام نوروز مهمان خارجي دارد، تعطيلات عيد را در تهران مي گذراند. منوچهر متكي گفت: سياست خارجي نوروز و غير نوروز ندارد و ما همه ايام در خدمت دستگاه ديپلماسي كشور هستيم.

بذرپاش؛ امام حسین نطلبید می رویم امام رضا
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي جوانان گفت كه بر اساس برنامه ريزي خانواده قرار بود ايام عيد به كربلا برود اما با توجه به فراهم نشدن امكان سفر، آنها را به مشهد مقدس خواهد برد.
مهرداد بذرپاش افزود: تصميمي براي تعطيلات عيد نگرفته‌ام اما خانواده تصميم گرفته بود به كربلا مشرف شويم.اين عضو كابينه دهم با بيان اينكه امام حسين (ع) وي را نطلبيد و امكان سفر به كربلا براي خانواده او فراهم نشد، گفت كه به جاي كربلا سعي مي كند همراه خانواده براي پابوس امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر كند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.5 seconds.